שירות לקוחות אליאקספרס
מדריכים, Blog

המדריך לשירות לקוחות אליאקספרס

אליאקספרס היא אחת מהפלטפורמות המובילות בעולם לקניות מקוונות, המאפשרת ללקוחות ברחבי העולם לרכוש מגוון מוצרים במחירים זולים ובאיכות טובה. אולם, לפעמים אנו צריכים ליצור קשר עם שירות לקוחות אליאקספרס כדי לבדוק מה קורה עם ההזמנה שלנו או לדווח על מוצר שהגיע פגום או כלל לא הגיע.

אחד התכונות המרכזיות של אליאקספרס היא שירות הלקוחות המקצועי והיעיל שהם מספקים. במאמר זה, אתמקד בחידושים וביתרונות שירות הלקוחות שאליאקספרס מציע וכיצד פותחים תלונה בשירות הלקוחות של אליאקספרס

שירות לקוחות אליאקספרס

אחד היתרונות המרכזיים של אליאקספרס הוא השירות המקוון הזמין בכל שעה ובכל יום בשבוע. לקוחות יכולים ליצור קשר עם שירות לקוחות אליאקספרס בצאט בצורה נוחה דרך האפליקציה או האתר הרשמי של אליאקספרס. זה מאפשר ללקוחות לקבל מענה מהיר ומקצועי לשאלותיהם ובעיותיהם. בנוסף, על כל שאלה או בעיה ניתן לפנות למוכר החנות עצמו ולקבל תשובות.

לפניה לשירות לקוחות אליאקספרס בצאט לחצו כאן, תוכלו כעת לבחור באיזה נושא אתם מעונינים ליצור קשר עם שירות לקוחות אליאקספרס. לאחר בחירתכם תיפתח שיחת צאט עם נציג ותוכלו לשאול אותו מה שתירצו.

שירות לקוחות אליאקספרס בצאט

איך פותחים תלונה באליאקספרס

תהליך התלונות (DISPUTE) באליאקספרס גם מתבצע בצורה יעילה ונוחה ללקוחות. במידה והמוצר אינו מתאים לציפיות הלקוח או נגיע למצב של פגם או נזק, ניתן לפנות לשירות הלקוחות ולפתוח תלונה על המוצר. בתלונה יש למלא את הפרטים הרלוונטיים ולספק תמונות או מידע נוסף במידת הצורך. שירות הלקוחות של אליאקספרס יבדקו את התלונה שלכם ובמידה שימצאו אותה מוצדקת תקבלו החזר כספי (בד"כ גם ללא החזרת המוצר) או שישלח לכם מוצר חלופי.

שלב אחר שלב בפתיחת תלונה באליאקספרס

היכנסו להזמנה שלכם וחפשו מצד ימין למטה כפתור RETURNS/REFUNDS ולחצו עליו (מסומן בצהוב בתמונה)

איך פותחים תלונה באליאקספרס

אחרי שלחצתם על הכפתור תישאלו אם ההזמנה הגיעה אליכם או לא. אם קיבלתם את ההזמנה במלואה או חלק מההזמנה לחצו על Items received in part or in full, אם לא קיבלתם עדיין את ההזמנה לחצו על Package not received

הגשת תלונה באליאקספרס

אם הזמנתכם לא הגיעה, אוטומטית יכתבו לכם מתי אתם אמורים לקבל את ההזמנה ואם עבר זמנה תקבלו החזר כספי. לפעמים אליאקספרס יבקש מכם לחכות כמה ימים כי המשלוח כנראה התעכב ואם לא תקבלו אותה תוך כמה ימים תקבלו החזר כספי.

אם קיבלתם את ההזמנה אך המוצר פגום/חסר חלק או לא מתאים לתיאור של המוצר שקניתם תתבקשו לצרף תמונה של המוצר שקיבלתם ולכתוב תיאור של הבעיה. אליאקספרס יבדקו את תלונתכם ואחרי כמה ימים תקבלו תשובה האם תלונתכם מוצדקת או לא. אם התלונה מוצדקת תקבלו החזר כספי.

נכון להיום, שירות הלקוחות של אליאקספרס מקבל ביקורות חיוביות רבות מלקוחותיהם. הם מדברים על תגובות מהירות ואיכותיות, יכולת פתרון בעיות במהירות ואדיבות המופעלת על ידי צוות השירות לקוחות. הלקוחות מעריכים גם את המידע הזמין ברחבי הפלטפורמה, שמאפשר להם למצוא מענות לשאלותיהם ולהבין את תהליך הקנייה בצורה יעילה וברורה.

סיכום

לסיכום, שירות הלקוחות של אליאקספרס מציע ללקוחותיהם חווית לקוח מקצועית ונוחה. הם מספקים את הכלים הנדרשים כדי לספק מענה מהיר ואיכותי לשאלות, בעיות ובקשות של הלקוחות. תהליך החזרות והפניות מתבצע בצורה פשוטה ותפוקה והמידע הזמין בפלטפורמה מסייע ללקוחות ל

אולי גם תאהב...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *