קניות באסוס
מדריכים

קניות באסוס – באיזה מטבע כדאי לרכוש בASOS?

מבוא לקניות ב-ASOS

קניות באסוס ובאינטרנט בכלל הפכו לטרנד פופולרי בעולם המודרני. אחת מחנויות האופנה והקוסמטיקה המובילות באינטרנט היא ASOS. פוסט זה יספק היכרות עם קניות ב-ASOS ומדוע היא צריכה להיות הפלטפורמה המומלצת שלך לקניות מקוונות.

מה זה ASOS?

ASOS היא קמעונאית אופנה וקוסמטיקה מקוונת בריטית. החברה נוסדה בשנת 2000 וצמחה והפכה לפלטפורמה גלובלית עבור אנשים מודעים לאופנה. ASOS מציעה מגוון של ביגוד, אביזרים ומוצרי יופי של למעלה מ-850 מותגים, כמו גם מגוון ביגוד ואביזרים משלה.

למה לבחור ב-ASOS לקניות המקוונות שלך?

ישנן מספר סיבות מדוע ASOS בולטת כבחירה מובילה לקניות מקוונות. הנה כמה:

  • מגוון רחב של מוצרים: ASOS מציעה מבחר עצום של מוצרים, מבגדים ואביזרים ועד מוצרי טיפוח. זה אומר שאתה יכול למצוא כמעט כל מה שאתה צריך במקום אחד.
  • איכות: ASOS ידועה במוצרים האיכותיים שלה. הם עובדים עם מותגים נחשבים כגון אדידס וטופשופ ויש להם גם קו בגדים ואביזרים משלהם, שעשויים לעמוד בסטנדרטים גבוהים.
  • נוחות: הקנייה ב-ASOS היא קלה ונוחה. אתה יכול לקנות בכל זמן ומכל מקום. בנוסף, הם מציעים משלוח מהיר והחזרות קלות.
  • שירות לקוחות: ל-ASOS יש צוות שירות לקוחות ייעודי שזמין 24/7 כדי לעזור בכל בעיה או שאלה שיש לך.

לסיכום, ASOS היא פלטפורמה אמינה ונוחה לכל צרכי האופנה והיופי שלך. עם מגוון רחב של מוצרים, פריטים באיכות גבוהה ושירות לקוחות מעולה, אין זה פלא מדוע כל כך הרבה אנשים בוחרים ב-ASOS לקניות המקוונות שלהם. יש כל מיני שיטות להוזיל אפילו יותר את המחירים באסוס, במאמר זה אראה לכם כיצד בעזרת תוסף לכרום (דפדפן) ניתן להחליף את המטבע שבו אנחנו משלמים באסוס כדי להוזיל את ההזמנה.

קניות באסוס – איך להוזיל את הקניה

לאחרונה גיליתי תוסף נחמד לכרום כאשר אתם נכנסים לפריט מסוים הוא משווה לכם (לפי מחיר בשקלים) בעצם מאיזה מדינה כדאי לכם להזמין ובאיזה מטבע. התוסף הזה חינמי ומאד נוח לשימוש (זה לא עובד באפליקציה ולכן כדאי להוריד למחשב). יש להיכנס לאסוס כאן ואז כדי להוריד את התוסף בכרום לחצו כאן.

בדרך כלל עדיף להעביר את המטבע משקלים לליש"ט (בריטניה) אבל בעזרת התוסף נוכל לבדוק בכל פריט מה הכי משתלם.

הנה דוגמה לאיך זה נראה באסוס:

קניות באסוס, נעלי אדידס

בחרתי נעלי אדידס וכשנכנסתי למוצר לפרטים עליו, אני רואה מצד ימין בעצם את כל המחירים שלו בשקלים במדינות השונות. שימו לב שהמדינות רשומות ב-2 אותיות קיצור. ישראל זה IL ואז קיצורים של עוד מדינות, ומה שהכי למטה זה בעצם המדינה שכדאי להזמין ממנה כי יוצא הכי זול. סימנתי בצהוב את המחיר שלו באסוס ישראל שהוא 330 ש"ח ושימו לב שבאנגליה הוא נמכר ב-264 ש"ח (בסימון הירוק).

איך אנחנו בעצם משנים את המדינה והמטבע באתר אסוס? כדי לשנות את המדינה והמטבע באתר אסוס יש לגלול למטה ובצד ימין תראו את זה:

נלחץ על החלק הזה ונשנה ל- united kingdom כמו בתמונה

שינוי מדינה ומטבע באסוס

ונלחץ על Update preferences ואז זה יעבור למוצר שבחרנו באתר של בריטניה.

מאיזה סכום משלמים מכס?

לפי החוק בישראל, כאשר רוכשים חבילה מחו"ל בערך מעל ל-75 דולר, יש חובה לשלם מס על הרכישה. בין 75 דולר ל-500 דולר, יתבקש מכם לשלם מע"מ בלבד בשיעור של 17%. זאת אומרת שתהיו פטורים ממיסי יבוא.

איך לקנות באסוס בלי מכס?

כדי למנוע תשלום מכס ומע"מ על קניות באסוס, ניתן להשתמש באפשרות של פיצול ההזמנות. לדוגמה, אם יש לכם הזמנה מאסוס בעלות כוללת של 100$, ניתן לפצל את ההזמנה לשתי הזמנות בסכומים של 50$ כל אחת. בכך תיתכן לחסוך בתשלום המיסים הנוספים על הזמנה אחת עם ערך גבוה יותר. פיצול ההזמנות הוא אחת מהאפשרויות היעילות ביותר למנוע תשלום מיסים נוספים ולחסוך בהוצאות שלכם.

איזה מטבע הכי זול באסוס?

כאשר רוכשים באינטרנט, נמליץ בדרך כלל לשלם במטבע המקומי של האתר. זאת אומרת שאם אתם קניות באסוס ארה"ב, כדאי לשלם בדולר, קניות באסוס בריטניה – בפאונד, מאסוס אירופה – ביורו וכן הלאה. השימוש במטבע המקומי יכול להקל עליכם בעבירה מטבעית ולמנוע עמלות עודפות שעשויות להיות קשורות להמרת מטבע. בנוסף, זה יכול לספק לכם חשיפה ישירה לתעריפים ולהצעות עסקאות של האתר בו אתם רוכשים, כך שתוכלו להיות בטוחים שאתם משלמים במחיר הטוב ביותר עבור המוצר או השירות שאתם רוכשים.

סיכום

במאמר זה הסברתי כיצד ניתן לבצע קניות באסוס במחיר המשתלם ביותר, ע"י בדיקת מחיר המוצר במדינות השונות וכיצד ניתן לשנות את המדינה שבה נבצע את הקניה.

אולי גם תאהב...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *