אייהרב בעברית
מדריכים

המדריך להזמנה מאתר אייהרב בעברית – iHerb

כאשר מגיע הזמן לרכוש מוצרים מחו"ל, אתר אייהרב הוא אחת מהאפשרויות המובילות ביותר. אייהרב הוא אתר קניות מקוון אמריקאי המציע מגוון רחב של מוצרים מכל הקטגוריות האפשריות. אתר אייהרב מוכר מוצרי קוסמטיקה, תוספי תזונה, מוצרי ניקוי, איפור, מוצרי מזון ועוד. אייהרב כולל כ-1200 מותגים וכ- 35,000 מוצרים רובם מוצרים טבעיים, ניתן למצוא מגוון רחב של מוצרים אורגניים, ללא גלוטן ואף כשרים. במאמר הבא אסביר כיצד לבצע הזמנה מאתר אייהרב בעברית, כדי שתוכלו ליהנות מהקניות המקוונות בקלות ובנוחות.

שלבים להזמנה מאתר אייהרב בעברית:

שלב ראשון: יצירת חשבון באייהרב – כדי לבצע הזמנה מאתר אייהרב, עליכם ליצור חשבון באתר. תחילה, כנסו לאתר הרשמי של אייהרב ולחצו על "הרשמה". מלאו את הפרטים המבוקשים, כולל שם משתמש, סיסמה וכתובת דוא"ל. וודאו שהסיסמה שבחרתם מכילה אותיות גדולות וקטנות, ספרות ותווים מיוחדים כדי להבטיח את בטיחות החשבון שלכם. לאחר הרשמה, תקבלו אישור בדוא"ל ותוכלו להתחיל לקנות באתר.

שלב שני: חיפוש המוצרים הרצויים – אחרי שיצרתם חשבון באייהרב, תוכלו להתחיל לחפש את המוצרים שתרצו לרכוש. בראש הדף תמצאו תיבת חיפוש, כאשר תוכלו להזין את שם המוצר או את הקטגוריה שבה הוא נמצא. נסו להיות מדויקים ככל האפשר כדי למצוא את המוצר המבוקש במהירות וביעילות. ניתן גם לחפש מוצרים לפי מותג, כדי לקבל את התוצאות הרלוונטיות ביותר.

שלב שלישי: ביצוע ההזמנה – לאחר שמצאתם את המוצרים שתרצו לרכוש, עליכם להוסיף אותם לעגלת הקניות שלכם. סמנו את הכמות הרצויה ולחצו על "הוסף לעגלה". תוכלו להוסיף כמה מוצרים שתרצו לרכוש לעגלה, ולאחר מכן תוכלו להמשיך לשלב הבא. בעמוד העגלה תוכלו לראות את סך הכל המחירים ולערוך אותם במידת הצורך.

שלב רביעי: ביצוע התשלום – כאשר סיימתם להוסיף את כל המוצרים שתרצו לרכוש לעגלה, תוכלו להמשיך לשלב הבא – ביצוע התשלום. אייהרב מציעה מגוון אמצעי תשלום, כולל כרטיסי אשראי, PayPal ועוד. תבחרו את אמצעי התשלום המועדף עליכם ותמלאו את הפרטים הנדרשים. וודאו שהפרטים שמסרתם נכונים ומדויקים כדי למנוע כל סוג של בעיה בתהליך התשלום.

שלב חמישי: משלוח ההזמנה – לאחר שביצעתם את התשלום, הגיע הזמן לבחור את סוג המשלוח של ההזמנה שלכם. אייהרב מציעה משלוחים בינלאומיים לכל העולם, ותוכלו לבחור את אמצעי המשלוח המועדף עליכם. עליכם להזין את כתובת המשלוח המלאה ולבחור את האפשרות המתאימה לכם. כדי למנוע כל סוג של בעיה במשלוח, וודאו שהכתובת שמסרתם נכונה ומדויקת.

 מה כדאי לדעת לפני שמזמינים מאתר אייהרב?

 קוד הנחה: בכל קניה תוכלו לקבל 5% הנחה (גם על מוצרים שכבר במבצע) עם שימוש בקוד קופון אייהרב שלי   BLB638

 אחרי שהקניה הראשונה תתבצע תקבלו גם אתם קוד לשימוש ותוכלו להעבירו לאנשים אחרים. בתמורה לשימוש בקוד שלכם תקבלו 5 דולר במתנה לשימוש באתר.

 הנחות ומבצעים: כל הזמן יש מבצעים על מוצרים שונים וכדאי לשים לב לעדכונים אצלי (אנסה לעדכן כל מבצע שיש)

יש גם קטגוריה של מוצרים להתנסות בהם במחירים מיוחדים, תוכלו למצוא אותם כאן

לקוחות חדשים – קבלו בהזמנה הראשונה שלכם $5 הנחה – למימוש הקישו כאן

האם המשלוח לישראל חינם?

משלוח חינם בהזמנה מעל $40.

iHerb שולחים לישראל בשלוש דרכים:

  1. בוקסיט: המשלוח יישלח לנקודות חלוקה או לוקרים שתבחרו. המשלוח חינם בקניה של 40$ ומעלה.
  2. משלוח Exelot: משלוח חינמי בין אם זה לבית או ללוקר/נקודת איסוף, המשלוח מוגבל במשקל של 5 ק"ג.
  3. משלוח אקספרס DHL: תוכלו לראות בעמוד בחירת המשלוח כמה יעלה לכם משלוח אקספרס.
משלוח מאתר אייהרב בעברית

עמודים חשובים שכדאי להכנס אליהם לפני ביצוע הזמנה

המוצרים הנמכרים ביותר

מוצרים במבצעים מיוחדים

מוצרים חדשים להתנסות – מוצרים חדשים שאייהרב רוצים שתנסו ולכן נמכרים במחירים ממש מוזלים

מוצרים ללא גלוטן

מוצרים לדיאטה קטוגנית

מוצרים כשרים

שאלות נפוצות

באיזה מטבע כדאי לקנות באייהרב?

פעמים רבות שאלו אותי האם כדאי לשלם בדולרים או בשקלים כדי לחסוך בעמלת ההמרה, אז ככה כדאי שהחשבון יהיה בדולרים כי עמלת ההמרה של אייהרב תיגבה מכם יותר כסף מאשר חברת כרטיסי האשראי

 לשינוי מחיר לדולרים גללו את האתר למעלה עד שתראו מצד שמאל ILS לחצו על זה ושנו את המטבע לדולר.

תוך כמה זמן הזמנה מאייהרב מגיעה?

הזמנה מאייהרב תגיע אליכם בין 5-14 ימים. אני חייבת לציין שברוב הפעמים שהזמנתי ההזמנה הגיע אלי תוך 5 ימים!

איך ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות של אייהרב?

ניתן ליצור קשר עם האתר באמצעות מייל או צ'אט

מה זה תגמולים

לאחר שקיבלתם את ההזמנה תוכלו לכתוב על ביקורות על המוצרים שהזמנתם וכתגמול על כתיבת הביקורת תקבלו $1 לקניה הבאה!

לסיכום

לסיכום, הזמנה מאתר אייהרב בעברית היא פשוטה ונוחה. אם זו פעם ראשונה שאתם מזמינים מאתר זה עליכם ליצור חשבון, לחפש את המוצרים הרצויים, להוסיף אותם לעגלה, לבצע את התשלום ולבחור את אמצעי המשלוח. כך תוכלו ליהנות מקניות מקוונות באייהרב בקלות ובנוחות. אל תשכחו לבדוק את המבצעים וההטבות המתקיימים באתר על מנת לחסוך וליהנות מעסקאות משתלמות. כעת, אתם מוכנים להתחיל לקנות מהאתר המדהים של אייהרב.

קניה מהנה!

אולי גם תאהב...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *