איך מזמינים מאמזון
מדריכים

איך מזמינים מאמזון בקלות? המדריך המלא שלב אחר שלב

קנייה באינטרנט הפכה לפעילות נפוצה ונוחה ביותר בימינו. אחד מהאתרים המובילים בתחום הקניות האונליין הוא אמזון. אמזון הינו פלטפורמה ענקית המציעה מגוון רחב של מוצרים במחירים משתלמים. אם אתם מעוניינים לקנות באמזון ולא יודעים איך, המדריך הבא יסביר לכם איך מזמינים מאמזון בקלות.

למה כדאי להזמין מאמזון?

Amazon הוא מותג מוכר ואמין, עליו ניתן לסמוך. השירות לקוחות שלהם מצוין והם יספקו לכם מענה מהיר לכל בעיה ואחריות ברוב המקרים על המוצרים.

עם Amazon, מגוון רחב מאד של מוצרים נמצאים במקום אחד. אין צורך יותר בבזבוז זמן וכסף על קניית מוצרים במקומות שונים. ב-Amazon תמצאו מבחר רחב של כמעט כל סוגי המוצרים, מקוסמטיקה לריהוט ועד למכשירי חשמל. יש להם מגוון עצום של מותגים ואתם תוכלו למצוא בקלות כמעט כל מה שתחפשו.

Amazon ידידותית לישראלים, כי ניתן לקנות באתר בעברית ובשקלים (עדיף לקנות בדולרים בגלל שער ההמרה). זה הופך את חוויית הקניות לנוחה במיוחד.

המחירים ב-Amazon משתלמים ביחס להרבה חנויות אחרות, במיוחד בהשוואה לארץ. קל להשוות מחירים בקטגוריות השונות בתוך האתר וברוב המקרים תמצאו הנחות משמעותיות.

משלוחים מגיעים בחינם לארץ (על הרבה מוצרים משלוח חינם בקניה מעל $49) במהירות ועם אפשרות לעקוב אחר ההזמנה בקלות.

איך מזמינים מאמזון – שלב אחר שלב

1. יצירת חשבון באמזון – השלב הראשון בתהליך הזמנת מוצר מאמזון הוא יצירת חשבון באתר. כדי לעשות זאת, יש להיכנס לאתר של אמזון וללחוץ על "התחבר" או "צור חשבון". יש למלא את הפרטים המבוקשים וליצור שם משתמש וסיסמה. חשוב לזכור את הפרטים שהזנתם, שכן תצטרכו להשתמש בהם בעת הזמנת המוצרים.

2. חיפוש המוצר – לאחר שיצרתם חשבון באמזון, תוכלו להתחיל בחיפוש המוצר שתרצו לרכוש. ניתן להשתמש בשורת החיפוש הממוקמת בחלק העליון של האתר ולהזין את שם המוצר או את המילים המזהות אותו. כדי לקבל תוצאות מדויקות יותר, ניתן להשתמש בסינונים כגון מחיר, סוג המוצר ועוד.

3. בחירת המוצר – לאחר שמצאתם את המוצר שתרצו לרכוש, עליכם לקרוא את התיאור המלא של המוצר ולבדוק את התמונות המצורפות. כדי לקבל מידע נוסף וביקורות מאנשים אחרים שכבר קנו את המוצר, ניתן לגלוש למטה בעמוד המוצר. בנוסף, כדאי לבדוק את תנאי המשלוח וההחזרה של המוצר, כך שתהליך ההזמנה יהיה חלק ונוח.

4. הוספת המוצר לעגלת הקניות – אחרי שבחרתם את המוצר, עליכם ללחוץ על כפתור ה"הוסף לעגלה". בעגלת הקניות תוכלו לראות את כל המוצרים שבחרתם לרכוש. בעמוד סל הקניות ניתן לערוך את כמות המוצרים, להסיר מוצרים מהעגלה או להוסיף מוצרים נוספים. כאשר סיימתם להוסיף את כל המוצרים שתרצו לרכוש, יש ללחוץ על כפתור ה"המשך לתשלום".

5. בחירת אמצעי התשלום – בשלב זה תתבקשו לבחור את אמצעי התשלום שתרצו להשתמש בו. ניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי. יש למלא את פרטי התשלום בדיוק ולוודא שהם נכונים. כדי להגן על המידע האישי שלכם, כדאי לוודא שהאתר מאובטח ושיש סימן הנעילה בצד שמאל לכתובת האתר.

6. אישור ההזמנה – לאחר שבחרתם את אמצעי התשלום, יש ללחוץ על כפתור ה"בצע הזמנה". תקבלו אישור על ההזמנה ותוכלו לראות את פרטי ההזמנה בדף האישי שלכם באמזון. ניתן גם לקבל אישור באימייל ולעקוב אחרי ההזמנה באמצעות המעקב האישי שלכם.

7. מעקב אחרי ההזמנה – אחרי שביצעתם את ההזמנה, תוכלו לעקוב אחרי המשלוח באמצעות מספר המעקב שישלח לכם מאמזון. תוכלו לראות את סטטוס ההזמנה, את מיקום המשלוח ואת התאריך הצפוי להגעת המוצרים. בנוסף, תקבלו הודעות עדכון באימייל על ההזמנה ועל כל שינוי שיתרחש בה.

נקודות חשובות לפני הזמנה מאמזון

מומלץ לשלם בדולרים – כדאי לשנות באתר את האופציה לתשלום בדולרים ולא בשקלים, כיוון ששער ההמרה של אמזון פחות טוב משער ההמרה של כרטיסי האשראי.

קניית מוצרים עד $75 – שימו לב שהמוצר שאתם קונים הינו עד $75 כדי להיות פטורים מתשלום מע"מ. במידה ותקנו מוצר מעל $75 תצטרכו לשלם בארץ מע"מ על המוצר.

משלוח חינם בקניה מעל $49 – שימו לב שיש הרבה מוצרים הנשלחים בחינם מאמזון לישראל בקניה מעל $49 – ניתן לסנן תוצאות חיפוש עם פילטר למשלוח חינם לישראל (הסינון מופיע בצד שמאל של האתר).

איך מזמינים מאמזון - משלוח חינם

מוצרי חשמל – שימו לב מוצרי החשמל שאתם קונים שהם מתאימים לישראל 220V ולא 110V

מה כדאי לקנות באמזון

בעקרון, רוב המוצרים המיובאים לארץ מארה"ב יהיו זולים יותר באמזון מאשר בישראל. אולם, יש לקחת בחשבון שלא תמיד קניה מאמזון תהיה משתלמת יותר, בעיקר בשל המע"מ הנוגע למוצרים שמחירם עולה מעל $75. לכן, אם ברצונכם להזמין מוצר בעל מחיר גבוה, עליכם לקחת בחשבון את התוספת המסית ולבחון האם אכן הזמנה מאמזון יותר משתלמת מקנייה בישראל.

אלו הדברים שכדאי להזמין מאמזון:

  1. מוצרים לבית – מוצרים ליום יום כגון משחות שיניים, מברשות שיניים, דאורדורנטים, בקבוקי קונטיגו, צלחות של קורנינג.
  2. נעליים – כדאי להזמין נעליים ממותגות של נייק, אדידס, פומה, טימברלנד
  3. טיפוח – מוצרים של לוריאל, לאוקסיטן, נוטרוג'ינה.
  4. אלקטרוניקה – רמקולים, טאבלט, שעונים חכמים, סטרימרים.
  5. בגדים ובגדי ספורט – ניתן למצוא הלבשה תחתונה של חברות מוכרות וגם בגדי ספורט של חברות מוכרות.

שאלות נפוצות

האם אני יכול להזמין מאמזון מישראל?

כן, בטח! אפשר להזמין מאמזון בקלות גם מישראל.

מהם אמצעי התשלום הזמינים להזמנות מאמזון?

ניתן לשלם בכרטיס אשראי

האם כל המוצרים במאמזון נשלחים לישראל?

למרות שרוב המוצרים במאמזון נשלחים לישראל, ישנם כמה מוצרים שאינם זמינים למשלוח לישראל. זה עשוי להיות תלוי במספר גורמים, כגון המשקל של המוצר או ההגבלות על ידי היצרנים. יש לבדוק את זמינות המוצר למשלוח לישראל לפני ביצוע ההזמנה.

איך נערכים החזרות או החלפות במידה והמוצר אינו תקין?

במידה והמוצר שהזמנת אינו תקין או נקלט פגום, ניתן להחזירו או לבצע החלפה בקלות דרך אמזון. יש לעקוב אחרי ההוראות להחזרה או להחלפה בטופס "החזרה" באתר או יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות של מאמזון על מנת לקבל הנחיות נוספות.

איך נעשה מעקב אחרי הזמנה שנשלחה?

כדי לעקוב אחרי הזמנה שנשלחה, יש להיכנס לאתר מאמזון ולהיכנס לתיבת הדואר הנכנסת שלך. שם תמצא את טפסי המעקב למשלוחים שלך והסטטוס המדויק של ההזמנה שלך. בנוסף, תוכל גם להשתמש במספר מעקב שיש לך על מנת לבדוק את המידע באתר של חברת המשלוחים שמבצעת את המשלוח.

האם ישנה אחריות על המוצרים שנרכשים מאמזון?

כן, לרוב ישנה אחריות על המוצרים שנרכשים מאמזון. רצוי לבדוק לפני הקניה את תנאי האחריות של המוצר בעמוד המוצר עצמו באתר אמזון. בנוסף, אם ישנם בעיות עם המוצר במהלך תקופת האחריות, ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות של מאמזון על מנת לקבל עזרה נוספת.

לסיכום

אני מקווה שהמדריך שכתבתי עזר לכם להבין איך מזמינים מאמזון. כעת, אתם מוכנים להתחיל בקניות האונליין המשתלמות והנוחות. זכרו לבדוק את תנאי המשלוח וההחזרה של המוצרים, לבחון את התיאור והתמונות של המוצרים ולבחון את חוות הדעת של משתמשים אחרים. בהצלחה בקניות הבאות שלכם!

אולי גם תאהב...

תגובות 8

  1. […] בהם כדי לחסוך כסף. בידקו גם מוצרים באמזון הרבה פעמים הזמנה של מוצרים מאמזון יוצא הרבה יותר זול מלקנות אותו מוצר […]

  2. […] כמו סבון, שמפו, משחת שיניים ועוד בחנויות זולות כגון אמזון או […]

  3. […] קראו את המדריך שלי לקניה בטוחה וקלה באמזון […]

  4. […] אתר אמאזון (הכי זול ואמין):אתר אמאזון הוא אופציה הכי אמינה ונוחה לרכישת בקבוק שתיה קונטיגו. […]

  5. […] איך מזמינים מאמזון בקלות? המדריך המלא שלב אחר שלב […]

  6. […] זה נובע בעיקר מהעלייה של ענקיות מסחר אלקטרוני כמו אמזון ואליאקספרס. חברות אלו שינו את הדרך בה אנו קונים על ידי […]

  7. […] לקנות מקמעונאים בעלי מוניטין כדי להבטיח איכות כמו מאמזון ואייהרב. התנסו בריחות שונים עד שתמצאו את אלו שבאמת […]

  8. […] בגדול ניתן לקנות הכל באמזון, כמובן שלנו הישראלים לא כדאי לקנות הכל כי מעל $75 נצטרך להוסיף מיסים לסכום ולכן זה לא תמיד כדאי. אם יש מוצר שאתם צריכים אני ממליצה תמיד לפני שמזמינים בארץ לבדוק באמזון ולראות מה המחיר שם. למי שעדיין לא קנה באמזון מומלץ לקרוא את המדריך לקניה באמזון שלב אחר שלב. […]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *