רפורמת החשמל בישראל
הוזלת הוצאות חודשיות, Blog

רפורמת החשמל בישראל: חברות הספק החדשות והשפעתן על הצרכנים

רפורמת החשמל שהתחילה להתיישב בישראל בשנה החולפת, הביאה איתה שינויים משמעותיים בתחום האנרגיה החשמלית במדינה. במקום הספק היחיד שהיה קיים עד כה, כעת ישנם מספר חברות ספק שונות שמתמודדות על תשומת ליבם של הצרכנים. במאמר זה נסקור את החברות החשמל החדשות בישראל, את השירותים שהן מציעות ואת השפעתן על החשבון החודשי שלכם.

אילו חברות יכולות לספק חשמל לצרכנים?

במסגרת רפורמת החשמל בישראל, נןספו מספר חברות חדשות המספקות חשמל ללקוחות ביתיים בישראל. בין החברות המובילות ניתן למצוא את חברת "אלקטרה פאוור", חברת "סלקום אנרג'י", חברת "פרטנר חשמל", "בזק חשמל", וחברת "פזגז חשמל". כל אחת מהחברות הללו מציעה פתרונות חשמל מותאמים לצרכים האישיים של הלקוחות, ומתמודדות על תשומת ליבם של הצרכנים.

מהם תנאי ההצטרפות לחברות השונות?

מונה חכם: כדי שלקוחות יוכלו לקנות חשמל מחברות אחרות, יש צורך בקיום מונה חכם שיהיה מסוגל לשדר את הצריכה מרחוק. בכדי לאפשר זאת, המונה חכם חייב להירשם ולהיות מוכר אצל 'נגה' – חברת ניהול מערכות החשמל הלאומית. ההרשמה וההכרזה הזו מאפשרת לחברות השוק החופשי לרכוש ולאספק את החשמל הנצרך במקום בצורה יעילה ונוחה.

מהו מונה חשמל חכם ומדוע צריך אותו?

בדיקה בארון חשמל האם המונה חשמל שיש הוא מונה חכם

במסגרת הרפורמה המהפכנית בתחום המשק החשמלי, עברה חברת החשמל לפעול בצורה חדשה ומתקדמת יותר. הקונספט החדש של התקנת מונה דיגיטלי וחכם נכנס היום לשוק וכבר נהפך לסטנדרט בתעשיית החשמל. המונה המתקדם הזה מאפשר ללקוחות לעקוב ולצפות בצריכת החשמל שלהם בזמן אמת ובאופן דיגיטלי, מבלי שיהיה צורך להיכנס לבית ולבצע קריאות ידניות במונה הקודם. המידע נשלח מהמונה ישירות לחברת החשמל בדרך חכמה ומתקדמת.

על מנת להתקדם לספק חשמל פרטי, יש להוסיף לבית מונה חכם. אם עדיין אין לך מונה חכם, תוכל ליצור קשר עם חברת החשמל באמצעות אתר האינטרנט שלהם, ערוץ וואטסאפ או צ'ט, או אפילו דרך שיחה חינם למוקד השירות 103.

עם המונה החכם, ביתך יכול לצאת קדימה ולהפוך לחכם ומתקדם הרבה יותר. המונה מאפשר לך לקבל מידע מפורט על צריכת החשמל שלך ולנהל אותה בצורה אקטיבית וחכמה ביותר. זהו שילוב מושלם בין החשמל המסורתי לטכנולוגיות המתקדמות ביותר, והוא יכול להפוך את חייך לקלים ויעילים. בזכות המונה החכם, עתידך בחשמל הינו יותר ברור, נוח וידידותי לסביבה.

איך לבחור את ספקית החשמל?

עמודי חשמל בזמן שקיעה

כאשר אתם צריכים לבחור את ספקית החשמל לביתכם, ישנם כמה דברים שחשוב לקחת בחשבון על מנת לבצע בחירה נכונה ומושכלת.

הכר את צרכיך

לפני שמתחילים את תהליך הבחירה, חשוב להבין את צרכיך האישיים בבית. כמה חשמל אתה צורך בממוצע בחודש? האם אתה צורך הרבה חשמל בלילה? האם אתה עובד מהבית? האם אתה נמצא רוב היום בבית? כל השאלות האלה יכולות להשפיע על בחירת הספקית המתאימה לך.

השווה מחירים

אחד הגורמים המרכזיים בבחירת ספקית החשמל הוא המחיר. כדי לבחור את הספקית המתאימה לך ביותר, עליך להשוות את המחירים של מספר ספקיות שונות. מהם התעריפים לכל יחידת חשמל? האם ישנה הנחה בשעות מסויימות? עליך להבין את המחירון השוטף ולהשוות בין הספקיות על מנת לקבוע איזו מהן מציעה את המחיר הכי טוב עבורך.

אמינות

בחירת ספקית החשמל היא בחירה לטווח הארוך, ולכן חשוב לבחון את אמינות הספקית. האם יש להם תעודות איכות והאם הם עומדים בתקנים המקצועיים? חשוב לבחון את הרקע של הספקית ולוודא שהם יכולים לספק את השירות באופן יציב ומתמשך.

תנאי החוזה

לפני שחותמים על החוזה, חשוב לקרוא אותו בקפידה ולוודא שאתה מבין את כל התנאים. כמה זמן החוזה תקף? האם ישנם עלויות נוספות כמו תשלומים נוספים או עמלות? עליך לוודא שהתנאים שבחרת מתאימים לך ושאתה מסכים להם לחלוטין.

השוואה בין ספקיות החשמל החדשות בישראל

פזגז חשמל

7% הנחה בכל שעות היממה, כל ימות השבוע וללא התחייבות.

להצטרפות לפזגז חשמל לחץ כאן

אלקטרה פאוור

באלקטרה פאוור ישנם 3 מסלולים בהם אתם יכולים לבחור את המתאים לכם ביותר:

  1. POWER – עד 7% הנחה לאורך כל שעות היממה. בשנה הראשונה 5% הנחה, בשנה השניה 6% הנחה ובשנה השלישית 7% הנחה.
  2. הייטק – עד 10% הנחה משעה 23:00 בלילה ועד 17:00 אחה"צ. בשנה הראשונה 8% הנחה, בשנה השניה 9% הנחה ובשנה השלישית 10% הנחה.
  3. לילה – 20% הנחה כל הלילה מ-23:00 בלילה ועד 7:00 בבוקר.

להצטרפות לאלקטרה פאוור לחץ כאן

סלקום אנרג'י

בסלקום אנרג'י ישנם 3 מסלולים לבחירה:

  1. חוסכים קבוע – עד 7% הנחה לאורך כל שעות היממה. בשנה הראשונה 5% הנחה, בשנה השניה 6% הנחה ובשנה השלישית 7% הנחה.
  2. עובדים מהבית – 15% הנחה בימים א-ה בין השעות 7:00 בבוקר ועד 17:00 אחה"צ.
  3. חוסכים בלילה – 20% הנחה בין הימים א-ה משעה 22:00 בלילה ועד 7:00 בבוקר.

להצטרפות לסלקום אנרג'י לחץ כאן

אמישראגז

6.5% הנחה לאורך כל שעות היום והלילה.

להצטרפות לאמישראגז לחץ כאן

פרטנר פאוור

בפרטנר פאוור יש 3 משלולים לבחירה:

  1. הנחה קבועה כל היום – עד 7% הנחה לאורך כל שעות היממה. בשנה הראשונה 5% הנחה, בשנה השניה 6% הנחה ובשנה השלישית 7% הנחה.
  2. עובדים מהבית – 15% הנחה בימים א-ה בין השעות 08:00 בבוקר ועד 17:00 אחה"צ.
  3. חיות לילה – 20% הנחה בימים א-ה בין השעות 00:00 בלילה ועד 6:00 בבוקר.

להצטרפות לפרטנר פאוור לחץ כאן

סיכום על רפורמת החשמל בישראל

רפורמת החשמל בישראל

בחודשים האחרונים רפורמת החשמל בישראל עברה וספקי חשמל חדשים נכנסו לתמונה. רפורמה זו גורמת לתחרות בשוקבה חברת החשמל איננה הספקים היחידה ואתם יכולים לבחור את ספקית החשמל המועדפת עליכם לפי מה שמתאים לכם וכך לחסוך בעלות החשמל החודשית.

אולי יעניין אותך גם:

8 טיפים לחיסכון בהוצאות החודשיות

קבלו כסף בחזרה בכל רכישה

אולי גם תאהב...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *